Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

vrijdag 10 februari 2012

Baby Surprise Jacket

De voorbije dagen heb ik weer gezellig zitten breien, met een babyjasje als resultaat. Het is een cadeautje voor iemand uit mijn therapieopleiding die elk moment kan gaan bevallen. Het patroon heet "Baby Surprise Jacket", en is ontworpen in de jaren '60 van de vorige eeuw door Elizabeth Zimmermann.

Intussen ben ik al aan een tweede (zelfde) jasje bezig, want er is nog een tweede persoon zwanger in de opleiding. En kwestie van iedereen gelijk te behandelen... ;-)






3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Het blijft een enorm leuk patroon, ik hoop het ook ooit eens te kunnen breien. Ik heb eens een heel uitgebreide uitleg (in het Engels) op Youtube gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is helemaal niet moeilijk! Snel klaar en prettig om te breien. Dus ga er maar voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er superschattig uit! Hele mooie kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen