Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. 🙂

zaterdag 11 februari 2012

Sokkenwoldeken

In mei vorig jaar startte ik met een deken, gemaakt van allerlei restjes sokkenwol. Ik heb nog niet uitgeteld hoeveel blokjes ik exact nodig heb. Op mijn vorige blog staat 345, maar dat klopt niet, heb ik beseft. Het zijn er veel meer. Ongeveer het dubbele, denk ik...

Het deken heeft een lange tijd stilgelegen, maar intussen ben ik aan rij 6 en 7 bezig en begint het er vrolijk uit te zien!








3 opmerkingen:

  1. Grappig gezicht, zeg. Al die kleurtjes en blokjes. Je hebt er nog heel wat te gaan! Hou je die deken voor jezelf?
    Fijn weekend! Groetjes, Jannet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er mooi uit. Ik moet mijn deken toch ook weer eens oppakken, het verwerken van al die sokkenwolrestjes is de moeite echt waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel werk, maar hij wordt zeker mooi.

    BeantwoordenVerwijderen