Pagina's

zondag 18 maart 2012

Geknipt!

Jawel, ik heb de steeks van de armsgaten opengeknipt vandaag. En er een boordje aan gebreid. Het flapje langs de binnenzijde moet ik nog vastzetten, maar dat doe ik aan het eind. Moet eerst nog goed uitzoeken hoe ik het ga doen...




En daarna de schouders dichtgenaaid en de steek van de halsboord gemaakt.
Eerst het witte draadje erin geweven voor de maat, en daarna op 3/4 inch boven het draadje gestikt met de machine en het overtollige restje breisel weggeknipt (stress!). Maar het ziet ernaar uit dat het blijft zitten...



Nu ga ik steken opnemen langs de rand van de halsboord om de capuchon te breien...

3 opmerkingen:

  1. Wow, knap van je zeg!! Je gaat wel hard, hij zal bijna af zijn denk ik?
    Groetjes, Jannet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spannend he? Ik heb het ook nog maar 1 keer gedaan, maar het blijft goed hoor. Toch zeker met dat soort shetlandgaren.

    BeantwoordenVerwijderen