Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

zondag 1 april 2012

Baby Surprise Jacket, nummer 11

Jawel, de 11de keer dat ik dit leuke patroon heb gebreid. Deze keer voor de baby van mijn collega, die in mei geboren wordt (de baby, niet de collega ;-) ). Het garen is Bravo Jacquard Color, in kleur Rainbow. En het patroon komt van Elizabeth Zimmermann.






4 opmerkingen:

  1. it's beautiful!
    (i don't speak a word of dutch, but think i gleaned that the sweater is for your colleague's baby? they're going to love it!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :-)
      Yes, indeed, it's for my colleague's baby, due in May.

      Maybe I should make this a bilingual blog...

      Verwijderen
    2. thank you! i'm feeling spoilt that you added english subtitles, but happy that i can actually follow along, instead of just enjoying the photos!)

      Verwijderen
  2. Prachtig jasje! De kleuren zijn heel mooi. Leuk om zoiets kado te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen