Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

maandag 23 april 2012

Pompoensokken en handschoenen

In een wolletje van Regia, met de naam "K├╝rbis" (pompoen in het Duits), alvast een paar sokken voor moederdag. Het patroontje heb ik zelf maar bedacht, weinig origineel, maar toch leuk.

Using Regia yarn named "K├╝rbis" (pumpkin in German), I made socks for my mom on mother's day. I invented the pattern myself, not really very special, but still nice.





En verder ben ik ook nog bezig aan een paar handschoenen voor een vriend. M'n eerste handschoenen... Wat een gepriegel. Ik denk dat het meteen ook de laatste zijn! :-)

And I'm also making a pair of gloves for a friend. My first gloves. What a fiddly work. I think they are the last gloves too! :-)


2 opmerkingen:

  1. Succes met je handschoenen!
    Het gaat vast lukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous socks! your mom is going to be so thrilled!
    and yay you for designing your own pattern! that makes the socks even more special!!

    BeantwoordenVerwijderen