Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

donderdag 12 april 2012

RIP Hermientje

Daarnet kom ik bij de kippen in de ren, om al voorbereidselen te treffen voor de kuikens die dit weekend gaan geboren worden, en ik vind Hermientje dood onder het afdakje...
Gisteren nog springlevend en blij, vandaag dood. Hoe snel kan het gaan...
Hermien is hier geboren in juni 2010. Ze is dus net geen twee jaar geworden...


This is Hermien. I found her dead today in the coop. Yesterday she was alive and happy, today she's dead. How fast things can change...
Hermien was born here in June 2010. She was almost two years old...

♥♥♥


2 opmerkingen:

  1. Wat jammer! Het was een prachtige kip, zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. she was beautiful. so sorry for your loss, it's so hard to say goodbye to our special animal friends.

    BeantwoordenVerwijderen