Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

maandag 2 april 2012

Show your colors!

Met een wolletje van Opal ~ Kleur bekennen heb ik deze Jeck sokken gebreid. De kleur heet "loyaliteit en vertrouwen".

Using yarn of Opal ~ Show your colors, I made these Jeck Socks. The color is called "Loyalty and trust".



~~~

En omdat ik van geen ophouden weet, ben ik al aan een nieuw paar begonnen. Koffieboontjes uiteraard!

And because I don't know how to stop, I already started a new pair of socks. Coffee beans of course!



3 opmerkingen:

  1. love the blue socks!

    and your new pair is perfect for springtime!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We are going to have to get you a puppy, my friend. You are knitting way too much!!

    ; )

    BeantwoordenVerwijderen