Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. 🙂

donderdag 7 juni 2012

RIP Steppe...

Gisteren is mijn lieve kleine ventje Steppe ingeslapen. Hij had een zeer ernstige tympanie (= gas in de maag) en het werd steeds erger. De dierenarts heeft alles gedaan om hem te redden, maar helaas is dat niet gelukt...

Dagdag Steppie! :'-(


7 opmerkingen:

  1. sweet little steppe... i'm sorry for your loss.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een triest bericht..... Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is altijd triest als een geliefd huisdier overlijdt. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had al op FB gereageerd...veel sterkte hoor, nogmaals...Gas in de maag is zo iets gevaarlijks en lastigs...Vaak heb je er geen grip op :-( Niet dat het gemis er minder op is, maar hij heeft het erg goed gehad bij jou...Groetjes, Jannet.
    p.s. heb je nu nog konijnen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jannet,
      ja, ik heb nog vier konijnen hier rondlopen...
      Twee vormen een koppeltje (Toendra en Snoet). Siebe leefde alleen en heeft daar geen probleem mee, is altijd vrolijk. En nu zit Savannah ook alleen (het vriendinnetje van Steppe) en weet ik niet goed wat ik moet doen...

      Groetjes,
      Martine

      Verwijderen
  5. Jeetje Martine, wat een triest nieuws.
    Veel sterkte met je verlies, ik lees een stukje terug dat je Victoria ook al bent verloren.
    Ben wel blij te lezen dat jouw lieve Snoet er wél nog altijd is.

    Dag lieve Steppe, speel maar lekker op de regenboogbrug en geef ze daarboven allemaale een dikke kus van mij.

    Liefs Sharon.

    BeantwoordenVerwijderen