Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

zaterdag 16 juni 2012

Savanne

In de Wolhalla groep op Ravelry werd een KAL (= Knit ALong) georganiseerd. Voor mij was het de eerste keer dat ik aan zoiets mee heb gedaan. Het patroon dat iedereen ging breien, was Pro Natura - Gerstvelden van Wolhalla. Gisteren waren mijn sokken klaar, ruim op tijd voor de deadline van 30 juni. Ik heb garen van Regia gebruikt, Mosaik Color, in de kleur Savanne.

The Wolhalla group on Ravelry organised a KAL. For me, it was the first time to participate in a KAL. The pattern comes from Wolhalla and is called Pro Natura - Barley Fields. Yesterday I finished my socks, long before the deadline on June 30. I used yarn from Regia, Mosaik Color, in the colorway Savanne.







5 opmerkingen:

  1. Ik heb niet meegedaan, want ik vond het patroontje niet zo leuk. Maar die van jou zijn erg mooi geworden. De aparte steek komt goed tot zijn recht met het door jou gekozen garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous socks!
    i love that stitch pattern - so delicate and lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve martine,

    Sorry dat je het zo moest lezen van Hanneke.
    Ik wilde je persoonlijk inlichten, maar ben helaas te laat.

    Liefs Sharon xxx

    BeantwoordenVerwijderen