Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. 🙂

maandag 15 oktober 2012

We blijven breien!

Dit is de oogst van de voorbije maand!

Wingspan


♥♥♥

Log cabin babydeken voor Aurelia 


♥♥♥

En nog een wingspan


♥♥♥

Lace sjaal 


♥♥♥

En een warm wintervest, klaar om in elkaar genaaid te worden...




4 opmerkingen:

  1. oh my goodness - all of these projects are so completely gorgeous!!! what an amazing lineup of handknits!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal in 1 maand? Jij hebt van katoen gegeven! Vooral de kabeltrui is schitterend. En zo'n wingspan sjaaltje komt 's morgens goed van pas nu het wat frisser wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, jij gaat nogal vooruit! Ik zou al blij zijn als ik dit in een jaar breide ;) Geniet ervan! Het zijn prachtige projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, veel gedaan hoor. Prachtig allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen