Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

donderdag 31 januari 2013

RIP Annabel

Vandaag is Annabel gestorven, de laatste van de New Hampshire, mijn eerste drietal kippen. Ze was net 7 geworden. Een mooie leeftijd voor een kip, maar toch zal het wennen zijn dat ze er niet meer is...

Today Annabel died. She was the last of my New Hampshires, my first chickens. She had just turned 7. A great age for a chicken, but we'll still have to get used to the fact that she isn't here anymore...



4 opmerkingen:

  1. Ach Martine, wat sneu, maar wat heeft ze een mooie leeftijd bereikt!
    Was zij niet samen met Pitou en (volgens mij) Antoinette het 3-tal?

    Veel sterkte, zal best moeilijk voor je zijn.
    Liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sharon,

      het drietal was inderdaad met Antoinette, maar ook met Viktoria. Pitou de zijdehoen kwam later.
      Het voelt alsof een tijdperk is afgesloten...

      Groetjes,
      Martine

      Verwijderen
  2. Ach ja natuurlijk, Victoria, hoe kon ik dat nou vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen