Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. 🙂

vrijdag 10 mei 2013

Slecht nieuws voor Toendra...

Afgelopen dinsdag ben ik met mijn lieve schat Toendra naar de dierenarts geweest, omdat ze wat ademhalingsproblemen had. Ze niesde en schudde met haar koppie. Ik dacht zelf aan een geneesbare pasteurella (snot) of iets dergelijks. Maar ik kreeg te horen en te zien op een röntgenfoto dat Toendra een grote tumor in haar borstkas heeft, die drukt op de longen en het hart. De dierenarts heeft een biopsie genomen en nu is het afwachten op het resultaat...
Vandaag heb ik een resem foto's gemaakt van Toentje, samen met haar vriendje Snoet...




Bad news for Toendra

Last Tuesday I went to the vet with my sweet little Toendra, because she had some breathing problems. She sneezed and shaked with her head a little. I thought she might have some curable pasteurella infection, but instead I heard and saw on an X-ray that Toendra has a huge tumor inside her breast, that causes pressure on heart and lungs. The vet took a biopsy and now we are waiting for the results...
Today I took a lot of pictures of my little darling, together with her friend Snoet...








2 opmerkingen:

  1. Ach Martine, ik zit hier in hetzelfde schuitje met Puk.
    Zelfde verhaal, ook op haar borstkas, net als toendertijd bij mijn Snoet.
    Weet niet of je dat nog kunt herinneren?
    Hoe lang nog, geen idee, maar zij heeft toen nog 5 mooie maanden gehad.
    Ik hoop dat ik Puk, en jij Toendra ook nog zo lang bij je mag hebben.

    Sterkte, ik denk aan je. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh martine... how sad for you and toendra. i hope you'll get the best possible news from the vet regarding the biopsy results.

    BeantwoordenVerwijderen