Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. 🙂

donderdag 14 mei 2015

Uithalen ~ Frogging

2,5 jaar geleden maakte ik een kabelvest met een patroon van Drops. Helaas vergiste ik me in de maat, waardoor de vest véél te breed is uitgevallen. Ik heb ze in totaal maar een tweetal keer gedragen. Zonde van het werk. Dus heb ik vandaag besloten om ze uit te halen en ze opnieuw te breien, twee maten kleiner.

2,5 years ago I knit a jacket from a Drops pattern. Unfortunately I made it too big. 
I only wore it twice. That's really a pity. All this work... 
So today I decided to frog it and knit it again, two sizes smaller.





Dit was ze :
This was the jacket : 








En hier de foto's van de ont-mantelingswerken : 

And here some pictures of the frogging : 





3 opmerkingen:

  1. it's a beautiful sweater! very brave of you to frog it and reknit!
    but you're right - this way you'll get to actually wear it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks for the moral support at this painful frogging event :-)
      I can hardly wait to start knitting the jacket again. Indeed, it's a really beautiful pattern.
      But the yarn is still a little bit wet...

      Patience :-)

      Verwijderen
  2. Mooi patroon, niet leuk het uithalen, maar ik zou het ook doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen