Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

dinsdag 26 mei 2015

Work in progress!

De kabelvest staat intussen weer op de naalden en is al een eindje gevorderd.
Intussen wat verder dan op de foto...

The cable cardigan is on the needles again and is progressing. 
In the meantime I'm a little further than on the picture...






Ik ben ook gestart met twee andere projecten. Als dank voor hulp bij een visserstrui die ze aan het breien is, heb ik van oldhands van Ravelry twee prachtige patronen gekregen, die ze daar speciaal voor mij heeft aangekocht.

I also started two other projects. Oldhands from Ravelry offered me two wonderful 
patterns as a thank you gift because I helped out with a gansey she's knitting. 
She bought them especially for me on Ravelry. 


Het eerste project is een prachtige vest. Ik brei ze in Drops Merino Extra Fine (kleur 005).

The first project is a wonderful jacket. I'm knitting it in Drops Merino Extra Fine (color 005).



Trail Hoodie.





Het tweede is een zomervestje dat ik in Drops Cotton Merino aan het breien ben (kleur 10). Het patroon heet "Tulpen". Op de schouders zijn twee rijen tulpen in recht-averecht combinatie en onderaan een kantpatroon met tulpen. Echt prachtig!

The second is a summer cardigan I'm making in Drops Cotton Merino (color 10). The 
pattern is called "Tulips". There are two rows of tulips on the shoulders in knit-purl 
combination, and at the bottom a lace pattern with tulips. Really beautiful!





2 opmerkingen:

  1. loving both the intricate cables and the delicate eyelet patterns!
    beautiful projects!

    BeantwoordenVerwijderen