Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

donderdag 4 juni 2015

Knopen ~ Buttons

Hmmmmm... Welke zou ik kiezen? Of ga ik toch nog andere knopen kopen?
(klik op de afbeelding voor een grotere foto)

Hmmmmm... Which ones to chose? Or will I still buy other buttons?
(click on the thumbnail for a bigger picture)



  


2 opmerkingen:

  1. Die zwarte knopen zou ik niet nemen, eerder wat lichte knopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de reactie! De donkere zijn inderdaad de minst geschikte, vind ik zelf ook.
      Ik twijfel nog tussen 1 en 3...

      Verwijderen