Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

zondag 26 juli 2015

nr. 105

Een paar dagen geleden heb ik mijn 105de paar sokken afgewerkt :-)
Het is de eerste keer dat het me gelukt is om ze zo mooi identiek te krijgen!

A few days ago, I finished the 105th pair of socks :-) 
It's the first time I succeeded in making them so identical.






Yarn : Schoeller+Stahl Fortissima Mexiko.


6 opmerkingen:

  1. Prachtige sokken in een heel mooie kleur! Is het het koffieboontje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik vind ze zelf ook prachtig en vind het spijtig dat ze niet voor mijzelf zijn hihi
      Koffieboontje inderdaad! Mijn favorietje ♥

      Verwijderen
  2. Proficiat! Ik zie ook koffieboontjes... Je hebt een goede afname van sokken zeker? of heb je 105 paar in je eigen sokkenla liggen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :-) Het is inderdaad het koffieboontje ♥
      Zelf heb ik zo'n 40 paar sokken. Al de andere zijn als cadeau of als "bestellinkje" gemaakt.

      Verwijderen
  3. Meen je dat echt?!?! 105 paar sokken! Wow!
    Ikzelf ben sinds een half jaar door het breivirus besmet geraakt (vooral sokken breien) en ben nu aan m'n 7e paar bezig. En allemaal nog niet zo fancy als bij jou. (Ik heb ook een blog daarover, misschien vind je het leuk om eens te kijken: www.bontewol.blogspot.nl) Maar wie weet kom ik mettertijd ook wel eens zover..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Intussen staat paar nr 109 op de naalden :-)

      Verwijderen