Pagina's

zondag 19 juli 2015

Tweelingjasjes

Mijn bovenburen hebben eind mei - veel te vroeg - een tweeling gekregen. Een jongen en een meisje : Warre en Jana. Binnenkort mogen de kindjes naar huis. Ik heb alvast een cadeautje gemaakt. (Alweer baby surprise jackets, mijn favoriete patroon :-) )

At the end of May my upstairs neighbours have become parents to twins, a boy and a girl : Warre and Jana. They were born too early, but will come home soon. I made them a present. 
(Again baby surprise jackets, my favourite pattern :-) )



Voor Warre



Voor Jana



Tweelingjasjes ♥




4 opmerkingen:

  1. Zo schattig! En inderdaad, het lijkt me een heel leuk patroon om te breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook echt meisje- jongentruitjes. Ik heb een collega die een tweeling kreeg, twee jongens, maar ze wil niet twee van hetzelfde...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de reactie!
      Ik kan je collega wel begrijpen, want uiteindelijk zijn het twee aparte kindjes.
      Het is alleen maar een "gekke" idee van volwassenen van een tweeling in identieke kleding te willen stoppen. Dat is niet goed voor hun persoonlijkheidsontwikkeling als twee aparte individuen....

      Verwijderen