Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. 🙂

dinsdag 23 februari 2016

Streepjesvest

Al een tijdje geleden werkte ik mijn lieftallige vestje af. Ik ben er heel blij mee en het zit heerlijk ♥

A while ago I finished my lovely jacket. I'm very happy with it and it fits great ♥






Het is gebaseerd op de Frosty Morning Cardigan van Drops, maar ik wijzigde het patroon een beetje. Ik heb er een knopenbies aangezet, omdat ik dat liever heb dan het doorlopende streepjespatroon in het stukje waar de knopen zitten.
Garen : Drops Alpaca en Drops Delight.

I used the Drops Frosty Morning Cardigan as the base for the jacket, but I changed the pattern a little. I added a buttonband, because I preferred this over the stripes in the part where the buttons are.
Yarn : Drops Alpaca and Drops Delight.

4 opmerkingen:

  1. This is gorgeous! What wonderful colors you chose!
    -claire

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Claire!
      Yes, I must say : I really LOVE these colors too ♥

      Verwijderen
  2. Prachtig!En zo lekker tijdloos, veel draagplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik draag deze vest super graag :-)

      Verwijderen