Pagina's

woensdag 13 juli 2016

Lazy Sunday Afternoon Cardigan

Ik  heb er wel langer dan een lazy Sunday afternoon aan gewerkt :-)

Voor Kerst 2015 kregen mijn ouders allebei een pak wol met erop het patroon dat ik voor hen zou gaan breien... Eindelijk is de vest voor mijn moeder ook klaar. Het werk heeft heel lang stilgelegen, omdat ik in elkaar naaien echt afschuwelijk vind :-)

Maar vandaag ben ik er dan even voor gaan zitten en heb de finishing touch gegeven.

De eerste drie foto's zijn van de vest, net klaar en nog niet geblokt.
Op de onderste twee heeft ze haar badje met Eucalan gehad en ligt ze te drogen. Dat zal nu nog wel een dag of drie duren, denk ik...


(Mijn vader moet nog wat langer op zijn visserstrui wachten.......)










§§§




1 opmerking:

  1. Lijkt mij een heerlijk vest om te dragen; krijg er een beetje een vakantiegevoel bij! ( herfst en winter..:-))

    BeantwoordenVerwijderen