Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

zaterdag 5 november 2016

Presents for little sisters

In augustus ging ik een kleine week naar vrienden in Berlijn. Voor de twee dochtertjes van toen 3,5 jaar en 5 maanden had ik elk een BSJ'tje gebreid en een knuffel. Het vestje voor het oudste meisje heb ik vergroot naar kleutermaat. En de Vera-beertjes waren een zeer groot succes! ♥

In August I went to Berlin for 6 days, visiting friends. For their little girls (3,5 years old and 5 months old) I knitted a BSJ and a toy. I toddlerized the BSJ for the eldest girl. And the Vera-teddies were a bigggg succes! ♥





♥♥♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten