Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. šŸ™‚

zondag 12 maart 2017

It's a Delight!

De blauwe vest was nog niet af, of ik had al een nieuwe op de naalden! Deze keer eentje met Drops Delight. Ik ben er al helemaal verliefd op!

I had hardly finished my blue jacket, and there's already a new one on the needles! This one is in Drops Delight. I'm already completely in love!




2 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren! Ik ben alvast benieuwd naar het eindresultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik ben ook benieuwd :-) Want het is er eentje zonder patroon, en ik ben nu nog gewoon aan het onderste stuk, maar wil raglanmouwen meebreien, en dan een omliggende kraag, waar ik nog van moet bedenken hoe ik het ga aanpakken :-)

      Verwijderen