Pagina's

Dag bezoeker van mijn blog,

Leuk dat je langs komt! Ik hoop dat je hier graag rondkijkt in alle berichten over mijn breihobby (en ook soms wat haken).
En over de konijnen en de kippen ook.
Als je een reactie achterlaat, vind ik dat fijn. ­čÖé

woensdag 14 juni 2017

Kuikentjes!

Drie weken geleden heb ik zes broedeitjes gekocht voor mijn broedse Wyandottekrielen. Het waren eitjes van New Hampshires. Vier van de zes eitjes waren bevrucht, en gisteren zijn er vier gele pluizenbolletjes tevoorschijn gekomen. ♥♥♥





2 opmerkingen:

  1. Steeds kijk ik op je blog of er al weer een nieuw bericht is. Ik volgde je mooie breiprojekten graag.
    Nu er al heel lang niets is gepost ben ik maar zo brutaal om te vragen of je gestopt bent met bloggen? Daar kunnen natuurlijk redenen voor zijn.
    In elk geval wil ik je danken voor je mooie blog
    waar ik van heb genoten. Lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Lia,
      je bericht doet me echt heel veel plezier! Dank je voor je "brutale" vraag :-) Ze lokt me uit mijn tent.
      Ik ben/was gestopt met bloggen, omdat ik het gevoel had dat het vrij zinloos was omdat niemand op mijn berichten reageerde. Niet dat ik daarmee nu zielig wil gaan doen. Ik dacht gewoon dat niemand mijn blogberichten las, en om zomaar in het ijle te "praten", daar vond ik dan niks aan. Ik heb zelfs een drietal weken geleden op het punt gestaan om mijn blog te verwijderen. Vandaar dat jouw bericht me veel plezier doet, omdat ik nu besef dat ik dit fout heb ingeschat.

      Ik heb in de tussentijd veel gebreid, gehaakt. De kuikens zijn volwassen geworden (eentje is verdwenen, en de drie andere bleken twee hennen en een haan - de haan is verhuisd naar een andere thuis, en de hennen zijn bijna aan de leg). De vier konijnen zijn er ook nog :-)

      Je moedigt me aan om de blog-pen weer op te nemen en weer aan het schrijven te gaan. Dank je daarvoor.

      Hartelijke groeten,
      Martine

      Verwijderen